Reacties
Reacties 1 - 50 van 81
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Henk Sieben | Prachtige tocht en fijn dat jullie er van hebben genoten!… | 14 mrt. '25 |
| Danuta | Dank jullie wel voor het schitterende reisverslag,… | 13 mrt. '25 |
| Yvonne en Frans. | Was erg leuk om jullie verslag te lezen en vooral… | 10 mrt. '25 |
| Margreet | Wat een fantastische reis hebben jullie gemaakt en… | 10 mrt. '25 |
| Fabienne | Chapeau, 1720 km weggetrapt. Zeker voor Francis! Ik… | 10 mrt. '25 |
| Gerda | Heel veel dank en….tot ziens aan de Fluite. | 10 mrt. '25 |
| Dick en Jeannette | Heb jullie laatste Thailand verhaal op het vliegveld… | 10 mrt. '25 |
| Hans | Was leuk om al jullie verhalen te lezen en de foto’s… | 10 mrt. '25 |
| Francis | Jazeker Dick, hier kun je wel aan wennen, maar aan… | 6 mrt. '25 |
| Dick en Jeannette | Haha Begint echt op vakantie te lijken hè, die heerlijke… | 6 mrt. '25 |
| Fabienne | Zo dan. Dat waren weer vier hele leuke dagen! Met… | 6 mrt. '25 |
| Danuta | Schitterend. | 3 mrt. '25 |
| Danuta | Prachtige foto’s. Wat een belevenissen. Supergaaf. | 3 mrt. '25 |
| Fabienne | Chapeau voor de steile klim en groot gelijk dat jullie… | 2 mrt. '25 |
| Gerda | Weer een indrukwekkend verhaal vriendjes! Blijf gezond! | 2 mrt. '25 |
| Dick en Jeannette | Heerlijk om op zondagmorgen, onder het genot van een… | 2 mrt. '25 |
| Hans | Ja Ton, niet alle natte groene kledders smaken hetzelfde.… | 27 feb. '25 |
| Fabienne | Wat een prachtige foto’s van de nachtdieren. Knap… | 27 feb. '25 |
| Dick en Jeannette | Weer mooie verhalen en foto's. Nog een paar fijne… | 27 feb. '25 |
| Danuta | Wat een avontuur. Het is heel leuk om jullie belevenissen… | 25 feb. '25 |
| Danuta | Superleuke foto francis. | 25 feb. '25 |
| Dick en Jeannette | We hadden het verslag in de spam, dus vandaar de late… | 23 feb. '25 |
| Yvonne Van Deun | Haha, herkenbaar hoor. Vanochtend hetzelfde tafereel… | 23 feb. '25 |
| Hans | Pff wat een geregel allemaal. Maar het komt dan vaak… | 22 feb. '25 |
| Fabienne | "No have" en dat tot 2 keer toe. Wat een… | 22 feb. '25 |
| Fabienne | Groot gelijk hoor je een stukje laten wegbrengen als… | 20 feb. '25 |
| Dick en Jeannette | De foto's spreken weer voor zich hoe jullie het… | 20 feb. '25 |
| Yvonne en Frans. | Haha. Schnitzel Paradise!!! We herkennen onze route… | 16 feb. '25 |
| Fabienne | Die gebouwen voor de zwaluwnestjes hebben wij ook… | 15 feb. '25 |
| Dick en Jeannette | Prachtige foto's! En hoewel het misschien wel… | 15 feb. '25 |
| Dick en Jeannette | Wat een mooie verhalen uit een heerlijk Thailand.… | 13 feb. '25 |
| Hans | Slim en creatief Chiang bier uit een koffie mok ;-)… | 13 feb. '25 |
| Francis | Alweer lekker thuis in Strijen? Inmiddels weer wat… | 13 feb. '25 |
| Fabienne | Ik zie de bijzondere types uit Europa zo voor me ;-) | 13 feb. '25 |
| Danuta | Zelfde idee als the frame in Dubai. En leuk die olifantenbroek. | 13 feb. '25 |
| Danuta | Wat een mooie verhalen, prachtige foto’s. Ik reis… | 13 feb. '25 |
| Danuta | Wat een gave reis. Leuk beschreven. Heel veel plezier. | 12 feb. '25 |
| Yvonne en Frans. | Wat een gezellig verslag en heel herkenbaar!! | 10 feb. '25 |
| Gerda | Wederom;dank voor veel bijzonders!! | 9 feb. '25 |
| Dick en Jeannette | Weer een mooi verhaal en prachtige foto's uit… | 9 feb. '25 |
| Dick en Jeannette | Zo kan Azië dus ook zijn en dat is de reden dat we… | 7 feb. '25 |
| Yvonne en Frans. | Leuk hè, Bangkok. Als ik alles zo lees fietsen we… | 7 feb. '25 |
| Gerda | Wat een prachtige en vooral erg veel bijzondere zaken… | 6 feb. '25 |
| Hans | Jullie hebben veel gezien zeg zo in een paar dagen… | 6 feb. '25 |
| Hans | Leuk dat we bijna alles herkennen. Zeker al die vissen… | 5 feb. '25 |
| Francis | Dankjewel voor de tips Fabienne. Gaan we niet doen.… | 3 feb. '25 |
| Fabienne | Het eerste deel van jullie reis zit er al weer zo’n… | 3 feb. '25 |
| Francis | Ach Hans wat lijkt me dat vervelend, de hele dag in… | 31 jan. '25 |
| Fabienne | Jullie mogen die Chinese depressie best richting India… | 31 jan. '25 |
| Hans | Mooie foto’s maken jullie zeg, ik ben trouwens jaloers… | 31 jan. '25 |
1 2 Volgende »


- Henk Sieben: Prachtige tocht en fijn dat…
- Danuta: Dank jullie wel voor het…
- Yvonne en Frans.: Was erg leuk om jullie verslag…
- Margreet: Wat een fantastische reis…
- Fabienne: Chapeau, 1720 km weggetrapt.…
Alle reacties »