Reacties

Reacties 1 - 50 van 81

Naam Reactie Datum
Henk Sieben Prachtige tocht en fijn dat jullie er van hebben genoten!… 14 mrt. '25
Danuta Dank jullie wel voor het schitterende reisverslag,… 13 mrt. '25
Yvonne en Frans. Was erg leuk om jullie verslag te lezen en vooral… 10 mrt. '25
Margreet Wat een fantastische reis hebben jullie gemaakt en… 10 mrt. '25
Fabienne Chapeau, 1720 km weggetrapt. Zeker voor Francis! Ik… 10 mrt. '25
Gerda Heel veel dank en….tot ziens aan de Fluite. 10 mrt. '25
Dick en Jeannette Heb jullie laatste Thailand verhaal op het vliegveld… 10 mrt. '25
Hans Was leuk om al jullie verhalen te lezen en de foto’s… 10 mrt. '25
Francis Jazeker Dick, hier kun je wel aan wennen, maar aan… 6 mrt. '25
Dick en Jeannette Haha Begint echt op vakantie te lijken hè, die heerlijke… 6 mrt. '25
Fabienne Zo dan. Dat waren weer vier hele leuke dagen! Met… 6 mrt. '25
Danuta Schitterend. 3 mrt. '25
Danuta Prachtige foto’s. Wat een belevenissen. Supergaaf. 3 mrt. '25
Fabienne Chapeau voor de steile klim en groot gelijk dat jullie… 2 mrt. '25
Gerda Weer een indrukwekkend verhaal vriendjes! Blijf gezond! 2 mrt. '25
Dick en Jeannette Heerlijk om op zondagmorgen, onder het genot van een… 2 mrt. '25
Hans Ja Ton, niet alle natte groene kledders smaken hetzelfde.… 27 feb. '25
Fabienne Wat een prachtige foto’s van de nachtdieren. Knap… 27 feb. '25
Dick en Jeannette Weer mooie verhalen en foto's. Nog een paar fijne… 27 feb. '25
Danuta Wat een avontuur. Het is heel leuk om jullie belevenissen… 25 feb. '25
Danuta Superleuke foto francis. 25 feb. '25
Dick en Jeannette We hadden het verslag in de spam, dus vandaar de late… 23 feb. '25
Yvonne Van Deun Haha, herkenbaar hoor. Vanochtend hetzelfde tafereel… 23 feb. '25
Hans Pff wat een geregel allemaal. Maar het komt dan vaak… 22 feb. '25
Fabienne "No have" en dat tot 2 keer toe. Wat een… 22 feb. '25
Fabienne Groot gelijk hoor je een stukje laten wegbrengen als… 20 feb. '25
Dick en Jeannette De foto's spreken weer voor zich hoe jullie het… 20 feb. '25
Yvonne en Frans. Haha. Schnitzel Paradise!!! We herkennen onze route… 16 feb. '25
Fabienne Die gebouwen voor de zwaluwnestjes hebben wij ook… 15 feb. '25
Dick en Jeannette Prachtige foto's! En hoewel het misschien wel… 15 feb. '25
Dick en Jeannette Wat een mooie verhalen uit een heerlijk Thailand.… 13 feb. '25
Hans Slim en creatief Chiang bier uit een koffie mok ;-)… 13 feb. '25
Francis Alweer lekker thuis in Strijen? Inmiddels weer wat… 13 feb. '25
Fabienne Ik zie de bijzondere types uit Europa zo voor me ;-) 13 feb. '25
Danuta Zelfde idee als the frame in Dubai. En leuk die olifantenbroek. 13 feb. '25
Danuta Wat een mooie verhalen, prachtige foto’s. Ik reis… 13 feb. '25
Danuta Wat een gave reis. Leuk beschreven. Heel veel plezier. 12 feb. '25
Yvonne en Frans. Wat een gezellig verslag en heel herkenbaar!! 10 feb. '25
Gerda Wederom;dank voor veel bijzonders!! 9 feb. '25
Dick en Jeannette Weer een mooi verhaal en prachtige foto's uit… 9 feb. '25
Dick en Jeannette Zo kan Azië dus ook zijn en dat is de reden dat we… 7 feb. '25
Yvonne en Frans. Leuk hè, Bangkok. Als ik alles zo lees fietsen we… 7 feb. '25
Gerda Wat een prachtige en vooral erg veel bijzondere zaken… 6 feb. '25
Hans Jullie hebben veel gezien zeg zo in een paar dagen… 6 feb. '25
Hans Leuk dat we bijna alles herkennen. Zeker al die vissen… 5 feb. '25
Francis Dankjewel voor de tips Fabienne. Gaan we niet doen.… 3 feb. '25
Fabienne Het eerste deel van jullie reis zit er al weer zo’n… 3 feb. '25
Francis Ach Hans wat lijkt me dat vervelend, de hele dag in… 31 jan. '25
Fabienne Jullie mogen die Chinese depressie best richting India… 31 jan. '25
Hans Mooie foto’s maken jullie zeg, ik ben trouwens jaloers… 31 jan. '25

 1 2 Volgende »