Reacties
Reacties 51 - 79 van 79
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Fabienne | Nog gefrituurde vogelspinnen gezien onderweg? De ‘delicatesse’… | 4 feb. '23 |
| Fabienne | Wij vonden Phnom Penh ook een leuke stad. We zaten… | 4 feb. '23 |
| Gerda | Ik leef weer heerlijk mee, geniet en blijf gezond… | 3 feb. '23 |
| Jeanne | Heerlijke verhalen en prachtige foto's! Het is… | 2 feb. '23 |
| Ton en Francis | Was ook mijn idee Hans en Ijsbekers aanbieden haha | 2 feb. '23 |
| Hans | Niets meer zeggen Ton, gewoon karretje aanhaken ;-) | 2 feb. '23 |
| Fabienne | Wat vervelend Ton dat je ziek bent geweest. Leuk om… | 31 jan. '23 |
| Hans | Oh dat is balen zeg, Ton met 39 koorts in bed. Gelukkig… | 31 jan. '23 |
| Dick en Jeannette | Hoi Ton en Francis, leuk verslag hoor met mooi foto's.… | 31 jan. '23 |
| Danuta | Prachtig! | 30 jan. '23 |
| Hans | Ja dat Angkor Wat is heel indrukwekkend. Mooi om weer… | 28 jan. '23 |
| Fabienne | Indrukwekkend hè Angkor Wat. Wij vonden het er ook… | 28 jan. '23 |
| Fabienne | Wat leuk om jullie weer te volgen en het klinkt allemaal… | 27 jan. '23 |
| Danuta | Wat mooi daar. Een hele andere wereld. Gaaf dat theater.… | 26 jan. '23 |
| Alie Vruggink | Jullie zijn weer lekker bezig. Genieten maar. | 26 jan. '23 |
| Bennink Ab | Geweldig wat een belevenissen. Ton je hebt je carrière… | 25 jan. '23 |
| Hans | Een prettige en fijne vlucht is altijd een lekker… | 25 jan. '23 |
| Jeanne | Het avontuur is weer begonnen!! Veel plezier! | 25 jan. '23 |
| Mark Disselhorst | Mooi man! Die vloerbedekking op het vliegveld was… | 25 jan. '23 |
| Dick en Jeannette | Fijn dat jullie zo'n goede reis hebben gehad.… | 25 jan. '23 |
| Rineke en Rob van Arendonk | Wat leuk om jullie verhalen te volgen, veel plezier… | 22 jan. '23 |
| Henk Sieben | Hoi Ton, wij vliegen om 15.15 met Qatar Airways. Het… | 22 jan. '23 |
| John Snelder | Voorpret van zo 'n reis hoort er ook bij natuurlijk.… | 21 jan. '23 |
| Ton en Francis | Ha Henk, wat leuk dat jullie ook weer buiten Europa… | 20 jan. '23 |
| Henk Sieben | Wat leuk dat jullie weer op pad gaan! Treffen we elkaar… | 20 jan. '23 |
| Philippina Bennink | We wensen jullie een prachtige reis en veel plezier.… | 8 jan. '23 |
| Dick en Jeannette | Heerlijk vooruitzicht. We zijn benieuwd naar jullie… | 7 jan. '23 |
| Hans | Goh, geweldig om weer naar Azië te vertrekken om… | 7 jan. '23 |
| Fabienne | Voorpret is al heel leuk. Wat heerlijk dat jullie… | 7 jan. '23 |


- Fabienne: Inderdaad petje af daar voor…
- Fabienne: Wat een indrukwekkend natuur…
- Fabienne: Dat belooft vast een mooie…
- Fabienne: Wat een mooie afsluiting…
- Hans: Na alle verhalen gelezen…
Alle reacties »