Reacties
Reacties 1 - 50 van 60
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Hans | Haha,wat een modder en wat een klei. Jullie improvisatietalent… | 25 apr. '22 |
| Fabienne | Wat een avonturen nog zo op de laatste dagen van jullie… | 25 apr. '22 |
| Dick en Jeannette | Haha, weer een bewijs dat het bepalen van de juiste… | 25 apr. '22 |
| John Snelder | Leuk om te lezen de verslagen van jullie fietstocht,… | 24 apr. '22 |
| Jeanne | Nog een aantal dagen genieten en dan zit het er alweer… | 23 apr. '22 |
| Hans | Dat is nog eens een leuke excursie, zo'n sherry… | 22 apr. '22 |
| Dick en Jeannette | Na al die glazen sherry zullen jullie de volgende… | 22 apr. '22 |
| Helga | Wat maken jullie een prachtige fietstocht! Allemaal… | 22 apr. '22 |
| Danuta | Wat leuk om zo met jullie mee te reizen. Wat een gave… | 22 apr. '22 |
| Marja wirvoet | Prachtig om jullie te volgens via het verslag en foto’s.… | 22 apr. '22 |
| Hans | Dat zal toch wel weg zijn over anderhalve week. We… | 21 apr. '22 |
| Francis | Dank Hans, goed dat jullie nog niet onderweg zijn… | 21 apr. '22 |
| Hans | Heerlijk om zo met jullie mee te rijden en de herinneringen… | 20 apr. '22 |
| Dick en Jeannette | Wij zijn hier met onze vriendenclub en hebben al 3… | 19 apr. '22 |
| Francis | Dankjewel Dick, jullie ook veel plezier daar. Zijn… | 19 apr. '22 |
| Dick en Jeannette | Vanuit een zonovergoten Oberfell aan de Moezel hebben… | 19 apr. '22 |
| Hans | Ja zonder WiFi kunnen we niet meer hè tegenwoordig.… | 18 apr. '22 |
| Fabienne | We dachten al, waar zijn ze toch :-) Inderdaad prachtige… | 18 apr. '22 |
| Jeanne | Dat ziet er prachtig en indrukwekkend uit! Gelukkig… | 18 apr. '22 |
| Gerda | Heerlijk, dank:Ik ben daar weer even terug 😊. | 18 apr. '22 |
| Francis | Ha Ab, dat gaan we niet doen! Het fietsen zonder jou… | 13 apr. '22 |
| Bennink Ab | We genieten erg van jullie verslag. Zouden zo mee… | 13 apr. '22 |
| Danuta | De aanpassingen laten jullie een niet geplande kant… | 13 apr. '22 |
| John Snelder | Erg leuk wat jullie allemaal doen en mee maken, ik… | 12 apr. '22 |
| Fabienne | Mooie aventuren hebben jullie weer meegemaakt en ook… | 12 apr. '22 |
| Hans | Wat een gedoe met dat openbaar vervoer. Verstandig… | 12 apr. '22 |
| Gerda | Jammer van het missen van het interieur van het Alhambra… | 12 apr. '22 |
| Fabienne | Wat jammer van het weer zeg. Wij hebben dat een keer… | 9 apr. '22 |
| Hans | Oh oh wat een pech. Het zit jullie niet mee met het… | 9 apr. '22 |
| John Snelder | Leuk verhaal met mooie foto 's, geniet van jullie… | 9 apr. '22 |
| Gerda | Weer meegenoten en meegeleden…..kou en klei. Nog… | 9 apr. '22 |
| Dick en Jeannette | Mooie verhalen allemaal!! Hopelijk wordt het weer… | 6 apr. '22 |
| Hans | Heel slim om een dagje langer te blijven als het regent.… | 6 apr. '22 |
| Fabienne | Het was vast tweelingendag in Cordoba. Wat een grappige… | 6 apr. '22 |
| Jeanne | Gezellig om jullie zo te volgen en te genieten van… | 6 apr. '22 |
| Bennink Ab | Jouw opmerking over de kerk in de moskee heb ik toen… | 5 apr. '22 |
| Danuta | Mooi verslag. En fraaie foto’s. Het is meegenieten. | 5 apr. '22 |
| Bennink Ab | Prachtig verslag. Of we er zelf bij zijn. | 2 apr. '22 |
| Gerda | Prachtige verhalen; ik geniet ervan, en nu ook nog… | 2 apr. '22 |
| Dick en Jeannette | Gister avond op Netflix gekeken naar een verslag van… | 2 apr. '22 |
| Hans | Wat leuk om jullie reis zo te volgen. Wij hebben in… | 1 apr. '22 |
| Fabienne | Leuk om jullie zo te volgen. Onze reis van oktober… | 1 apr. '22 |
| Gerda | Ab en Ph, Willem en G .liepen hier bij 40 C. | 31 mrt. '22 |
| Francis | gracias Gerda, incluso sin un curso acelerado sin… | 31 mrt. '22 |
| Dick en Jeannette | Het sneeuwt hier nu, dus jullie verhaal klinkt jaloersmakend.… | 31 mrt. '22 |
| Danuta | Superleuk verslag. Met veel plezier gelezen. Mooie… | 31 mrt. '22 |
| Henk Sieben | Heel veel plezier gewenst! ik krijg bij het lezen… | 30 mrt. '22 |
| Gerard | Leuk jullie belevenissen te lezen. Veel mooie en veilige… | 30 mrt. '22 |
| John Snelder | Erg leuk om jullie reisverslag te volgen, veel plezier… | 30 mrt. '22 |
| Philippina. | Wat een goed verhaal, of je erbij bent! Heel gezellig… | 30 mrt. '22 |
1 2 Volgende »


- Hans: Haha,wat een modder en wat…
- Fabienne: Wat een avonturen nog zo…
- Dick en Jeannette: Haha, weer een bewijs dat…
- John Snelder: Leuk om te lezen de verslagen…
- Jeanne: Nog een aantal dagen genieten…
Alle reacties »