Reacties

Reacties 1 - 50 van 60

Naam Reactie Datum
Hans Haha,wat een modder en wat een klei. Jullie improvisatietalent… 25 apr. '22
Fabienne Wat een avonturen nog zo op de laatste dagen van jullie… 25 apr. '22
Dick en Jeannette Haha, weer een bewijs dat het bepalen van de juiste… 25 apr. '22
John Snelder Leuk om te lezen de verslagen van jullie fietstocht,… 24 apr. '22
Jeanne Nog een aantal dagen genieten en dan zit het er alweer… 23 apr. '22
Hans Dat is nog eens een leuke excursie, zo'n sherry… 22 apr. '22
Dick en Jeannette Na al die glazen sherry zullen jullie de volgende… 22 apr. '22
Helga Wat maken jullie een prachtige fietstocht! Allemaal… 22 apr. '22
Danuta Wat leuk om zo met jullie mee te reizen. Wat een gave… 22 apr. '22
Marja wirvoet Prachtig om jullie te volgens via het verslag en foto’s.… 22 apr. '22
Hans Dat zal toch wel weg zijn over anderhalve week. We… 21 apr. '22
Francis Dank Hans, goed dat jullie nog niet onderweg zijn… 21 apr. '22
Hans Heerlijk om zo met jullie mee te rijden en de herinneringen… 20 apr. '22
Dick en Jeannette Wij zijn hier met onze vriendenclub en hebben al 3… 19 apr. '22
Francis Dankjewel Dick, jullie ook veel plezier daar. Zijn… 19 apr. '22
Dick en Jeannette Vanuit een zonovergoten Oberfell aan de Moezel hebben… 19 apr. '22
Hans Ja zonder WiFi kunnen we niet meer hè tegenwoordig.… 18 apr. '22
Fabienne We dachten al, waar zijn ze toch :-) Inderdaad prachtige… 18 apr. '22
Jeanne Dat ziet er prachtig en indrukwekkend uit! Gelukkig… 18 apr. '22
Gerda Heerlijk, dank:Ik ben daar weer even terug 😊. 18 apr. '22
Francis Ha Ab, dat gaan we niet doen! Het fietsen zonder jou… 13 apr. '22
Bennink Ab We genieten erg van jullie verslag. Zouden zo mee… 13 apr. '22
Danuta De aanpassingen laten jullie een niet geplande kant… 13 apr. '22
John Snelder Erg leuk wat jullie allemaal doen en mee maken, ik… 12 apr. '22
Fabienne Mooie aventuren hebben jullie weer meegemaakt en ook… 12 apr. '22
Hans Wat een gedoe met dat openbaar vervoer. Verstandig… 12 apr. '22
Gerda Jammer van het missen van het interieur van het Alhambra… 12 apr. '22
Fabienne Wat jammer van het weer zeg. Wij hebben dat een keer… 9 apr. '22
Hans Oh oh wat een pech. Het zit jullie niet mee met het… 9 apr. '22
John Snelder Leuk verhaal met mooie foto 's, geniet van jullie… 9 apr. '22
Gerda Weer meegenoten en meegeleden…..kou en klei. Nog… 9 apr. '22
Dick en Jeannette Mooie verhalen allemaal!! Hopelijk wordt het weer… 6 apr. '22
Hans Heel slim om een dagje langer te blijven als het regent.… 6 apr. '22
Fabienne Het was vast tweelingendag in Cordoba. Wat een grappige… 6 apr. '22
Jeanne Gezellig om jullie zo te volgen en te genieten van… 6 apr. '22
Bennink Ab Jouw opmerking over de kerk in de moskee heb ik toen… 5 apr. '22
Danuta Mooi verslag. En fraaie foto’s. Het is meegenieten. 5 apr. '22
Bennink Ab Prachtig verslag. Of we er zelf bij zijn. 2 apr. '22
Gerda Prachtige verhalen; ik geniet ervan, en nu ook nog… 2 apr. '22
Dick en Jeannette Gister avond op Netflix gekeken naar een verslag van… 2 apr. '22
Hans Wat leuk om jullie reis zo te volgen. Wij hebben in… 1 apr. '22
Fabienne Leuk om jullie zo te volgen. Onze reis van oktober… 1 apr. '22
Gerda Ab en Ph, Willem en G .liepen hier bij 40 C. 31 mrt. '22
Francis gracias Gerda, incluso sin un curso acelerado sin… 31 mrt. '22
Dick en Jeannette Het sneeuwt hier nu, dus jullie verhaal klinkt jaloersmakend.… 31 mrt. '22
Danuta Superleuk verslag. Met veel plezier gelezen. Mooie… 31 mrt. '22
Henk Sieben Heel veel plezier gewenst! ik krijg bij het lezen… 30 mrt. '22
Gerard Leuk jullie belevenissen te lezen. Veel mooie en veilige… 30 mrt. '22
John Snelder Erg leuk om jullie reisverslag te volgen, veel plezier… 30 mrt. '22
Philippina. Wat een goed verhaal, of je erbij bent! Heel gezellig… 30 mrt. '22
Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl

 1 2 Volgende »